I put some new shoes on, and suddenly everything is right

Toen ik vorige week in de stad was, stuurde mijn vriend een berichtje: ‘Schat, het wordt volgende week mooi weer’. Toevallig liep ik net langs de Van Haren. Toevallig had ik geen mooie, open schoenen voor het voorjaar. Toevallig was ik met mijn moeder, die me alles aansmeert. En dus kocht ik deze sleehakken voor €19,95,-. Ze zitten als gegoten, ik heb ze in maat 38, ze vallen groot uit. Ik heb normaal gesproken namelijk maat 39 ;-)
Ik ben erg blij met deze schoenen, donderdag heb ik ze al aangehad, ze staan echt (bijna) overal bij! Happy me!

4 thoughts on “I put some new shoes on, and suddenly everything is right

  1. oeeh!! die schoenen zijn zoooooo leuk!!!!
    ook een makkelijke kleur die overal bij past en voor elke gelegenheid.
    nu heb ik ook gelijk zin om nieuwe schoenen te kopen haha ;-)

  2. Aaah supertof! Nu wil ik ze ook, haha.
    Wist je trouwens dat je niet meer zomaar een reactie kan achterlaten op je blog…? Komt door WordPress ofzo, meer mensen met een blog hadden er last van.
    Hij geeft aan dat mijn mailadres overeenkomt met een WordPress account maar die heb ik helemaal niet haha, dus heb mn mailadres veranderd!

Geef een reactie

