OOTD: Summer Feelings

Afgelopen donderdag was het heerlijk weer. Daar was ik erg blij mee, want op donderdag loop ik stage in groep 1. Met mooi weer gaan we altijd lekker lang naar buiten, de kinderen spelen in de zandbak en mijn stagebegeleidster en ik genieten een beetje van het zonnetje. Aangezien ik de hele dag druk bezig ben met de kinderen, trok ik maar iets luchtigs uit de kast. Mijn eerste ‘zomerse’ outfit van dit jaar: yay!

 M’n bed niet netjes gemaakt voor de foto, I’m sorry ;-)

Streepjesshirt: Vila
Donkerblauw vest: C&A
Spijkerbroek: C&A
Laarzen: Scapino
Sjaaltje: Blokker
Oorbellen: H&M

Mijn pony had ik ingevlochten. Op een warme dag vind ik het nooit zo fijn als mijn pony in m’n gezicht hangt, dat is zo heet! Voor de verandering eens iets anders met mijn haar gedaan.


Toen ik twee weken geleden in de stad kwam, was het donkerblauw vest van C&A €25. Ik heb lang staan twijfelen (ik wilde eigenlijk niets uitgeven), uiteindelijk heb ik het vest toen niet gekocht. Vorige week kwam ik weer in de stad en mijn hart maakte een sprongetje toen ik zag dat het vest afgeprijst was naar €9! Mijn dag kon niet meer stuk, haha!

2 thoughts on “OOTD: Summer Feelings

Geef een reactie

