Veel te doen, te weinig tijd

Op dit moment schrijf ik heel gehaast dit blogje, ik heb namelijk bijna geen tijd om een fatsoenlijk blogje voor jullie te maken. Ik baal hier echt van, ik wil echt elke dag bloggen, maar ik heb het op dit moment zó ontzettend druk, dat het er soms een beetje bij in schiet. Gelukkig heb ik wel ideeën opgeschreven, zodat ik het gelijk uit kan werken, maar bloggen kost soms best wel veel tijd (bloggers herkennen dit vast wel!).

Op dit moment loop ik drie dagen stage in groep 1. Dat zijn dagen van acht tot vijf, ’s middags ben ik nog lang bezig om mijn eigen dingetjes voor te bereiden en de dag na te bespreken met mijn begeleidster. Al die dingen vind ik hartstikke leuk, stage en school gaat bij mij ook wel voor alles, maar op dit moment is het erg slopend. Ik heb bijna geen tijd meer voor andere dingen. Als ik thuis kom, ben ik in mijn hoofd alsnog bezig met stage, gewoon, omdat het heel veel energie kost.

Nu wil ik niet overkomen als een zeurpiet, ik geniet van stage en van het dagelijks leven! Op dit moment heb ik het gewoon erg druk: ik wil bloggen, ik wil goed presteren op stage, ik wil goede cijfers halen op school, ik wil tijd hebben voor mijn vriend en vriendinnen, ik wil lezen, ik wil winkelen… noem het maar op. Op dit moment zoek ik dus heel erg naar meer tijd, maar dat heb ik gewoon niet ;-)

Hebben jullie dat ook wel eens? Dat jullie nog heel erg veel dingen moeten doen, maar de tijd er niet voor hebben?

3 thoughts on “Veel te doen, te weinig tijd

  1. Ik begrijp je helemaal hoor! En op zulke momenten moet je gewoon even je rust zoeken en kun je andere dingen beter even laten liggen :) Ik kan me voorstellen dat je stage en school voorgaan. Ik hoop dat je toch nog een beetje kan relaxen :)

Geef een reactie

