De lente maakt me blij omdat…

  • ’s Ochtends wordt ik standaard wakker doordat het zonnetje op mijn gezicht schijnt. Meestal geen irritante wekkers, nee, gewoon heerlijk wakker worden en bedenken dat het weer een zonnige dag gaat worden!
  • Een boek lezen op mijn balkon. Lezen gaat zoveel sneller als ik in de zon zit, heel raar, maar het is zo. Meestal vergeet ik de tijd dan helemaal. In de zomervakantie van 2011 heb ik maar liefst 16 boeken gelezen. Dat is voor mijn doen best veel!
  • De geur van zonnebrand. Ik houd ervan! Ik gebruik ‘Garnier Ambre Solair Delial’. Ik zou willen dat daar een parfum van werd gemaakt, ik kan echt genieten van de geur van zonnebrand. Gewoon het idee al dat je lekker in de zon mag zitten en heerlijk gaat genieten…
  • Nieuwe kleding kopen. Dit seizoen ga ik proberen niet zoveel kleding te kopen. Ik heb nog heel veel kleding van vorig jaar dat ik nog pas, er zitten ook nog veel leuke dingen tussen. Maar af en toe even snuffelen in de winkels is heerlijk! En af en toe iets kopen mag ook wel ;-)
  • Weg met dikke vesten, lange broeken en laarzen. Ik pak mijn jurkjes en sandaaltjes er weer bij! In de winter houd ik helemaal niet zo van jurkkjes, maar in de zomer zitten ze zo lekker luchtig! En om nog even terug te komen op het vorige puntje: ik mag wél nieuwe jurkjes kopen. Omdat het leuk is.
  • Sproetjes. Jep, ik krijg ze op m’n neus en een beetje op m’n wangen. Niet heel opvallend, heel subtiel, echt zo’n ‘ik heb lang in de zon gezeten en ik heb daardoor nu sproetjes’-look. Ze geven echt zo’n andere uitstraling aan m’n gezicht!

Geniet vandaag van het zonnetje!

3 thoughts on “De lente maakt me blij omdat…

Geef een reactie

