Genieten van kleuters en het zonnetje

Vanmiddag moest ik voor mijn opleiding examen doen. Met een groepje van vier meiden moesten we een feestmiddag met thema ‘Lente’ op stage uitvoeren. Het was zó leuk! Kleuters zijn altijd zo enthousiast als je het leuk brengt. Ik werd er zelf ook helemaal enthousiast van, ik heb de hele middag met deze hoed op gelopen, haha! ;-)

Voorderest gaat het prima met me. Ik geniet van het zonnetje, zit op een roze wolk en kom soms wat slaap te kort. Tijd om te bloggen heb ik soms niet, vandaar dat er niet elke dag een update online staat (ik baal ervan!). Hopelijk is mijn nieuwe rooster wat beter. Op dit moment ziet ‘ie er zo uit:

Maandag – 8.00 – 17.00 (stage)
Dinsdag – 8.25 – 16.30 (school)
Woensdag – 14.00 – 16.30 (school)
Donderdag – 8.00 – 17.00 (stage)
Vrijdag – 8.00 – variërend van 14.00 tot 16.00… (stage)

Erg druk (vind ik zelf), maar ik red me wel, haha ;-) Ik probeer zo vaak mogelijk te bloggen, maar soms lukt ’t gewoon niet!
Geniet allemaal nog even van het zonnetje, want in het weekend schijnt ‘ie weer weg te gaan!

4 thoughts on “Genieten van kleuters en het zonnetje

  1. Wat leuk dat je zo enthousiast bent over je stage!!
    Als is je stukje lees, krijg ik echt een glimlach op m’n gezicht :)
    Maar wat ik me afvraag, als je het zo erg naar je zin hebt bij de kindjes, waarom ga je hierna dan geen PABO doen?? Maar Verpleegkunde?? ik vroeg het me eventjes af, maar je zal er vast wel een goede reden voor hebben.
    Trouwens, het geeft niet hoor dat je niet zo vaak kan bloggen, gun jezelf ook wat rust na je stage en school.
    veel succes met alles!!
    Petra

    • Haha, ik snap dat je dat denkt! Ik vind beide dingen (Verpleegkunde en Pabo) een leuke optie, maar ik moet een keuze maken tussen deze opleidingen. De open dagen van Verpleegkunde hebben me wel overtuigd, maar natuurlijk ga ik ook nog naar die van de Pabo! Ik moet natuurlijk wel de goede keuze maken :-)
      Dankjewel! :-)

Geef een reactie

