Tien dingen waar ik laatst gelukkig van werd

  • Zit ik heerlijk in het zonnetje, krijg ik een mailtje van school dat mijn rooster voor de volgende periode bekend is. Heerlijk! Ik ga twee dagen naar school en op dinsdag zit ik van half 9 tot 2, woensdag van kwart over 10 tot kwart voor 3. Hooray! Eindelijk wat meer vrije tijd!
  • Gesprekjes hebben met mijn vriend over de toekomst. Het is heerlijk om samen te dromen over later, hoe het dan zou zijn en wat we samen willen gaan doen.
  • Een nieuw boek bestellen. Sinds een tijd weer eens een boek besteld, namelijk ‘Fracture‘ van Megan Miranda. Erg benieuwd!
  • In een stoel op mijn balkon ploffen en beseffen dat ik even niets hoef. Even niets.
  • Leuke feedback krijgen op een presentatie (waar ik stiekem toch nog wel knikkende knieën van krijg).
  • De bloemen die weer beginnen te groeien. Zo vrolijk! Ik heb zelf ook een bosje tulpen gekocht voor op mijn kamer.
  • In Utrecht gaan shoppen en gewoon een keer slagen voor de dingen die ik wilde. Ik was op zoek naar een jurkje en een nieuwe zonnebril, en ik heb ze allebei gevonden (en gekocht, natuurlijk)!
  • Een paar vrije dagen in het vooruitzicht. Volgende week woensdag vervallen mijn lessen, vrijdag is het goede vrijdag, maandag is het tweede paasdag :-)
  • Volgende week vrijdag afspreken met mijn beste vriendin. We zien elkaar niet zo heel vaak door ons drukke schema, maar ik kijk er echt naar uit! Weer even een dagje lachen en gezellig kletsen!
  • Weer tijd hebben om te bloggen. Ook heb ik weer lekker veel inspiratie. Ben ook erg blij met de lieve mensen die het snappen dat ik even een tijdje niet elke dag een blogje postte! Thank you all!
7 thoughts on “Tien dingen waar ik laatst gelukkig van werd

  1. Dit is zeker een lijstje om blij van te worden! Klinkt goed allemaal.

    En over je laatste punt. Bloggen moet ook geen verplichting worden.. Blog wanneer je wil en tijd hebt. Dan zijn vaak de blogposts ook het leukst. Want wanneer het een verplichting wordt, dan heb je er even later helemaal geen zin meer in.. En dat zou toch wel zonde zijn, want je hebt een leuke blog! :D

  2. Wat een tof lijstje! :D
    Ben blij voor je dat je niet meer zo lang naar school hoeft, dat moet een verademing zijn! :)

Geef een reactie

