Keep your real friends close

Deze week heb ik iets meegemaakt wat ik nooit gedacht had, ik ben een ‘vriendin’ kwijt geraakt waarvan ik het nooit verwacht had. Ik wil niet te diep op de situatie ingaan, maar ik voel me in ieder geval zwaar beledigd.
Kort samengevat: vriendin stopt met de opleiding (kwam ineens voor ons, zij was er al langer mee bezig zonder iets te zeggen), verwijderd ons vriendinnengroepje overal van en laat niets meer van zich horen. Ik heb anderhalf jaar gedacht dat ze een goede vriendin was, waarmee ik alles kon delen. Erg jammer dat dit achteraf niet zo bleek te zijn, ze noemde ons een groepje van ‘niks’. Thanks, dude.

Maar goed, ik probeer er niet te veel aan te denken en veel bezig te zijn met leuke dingen. Gelukkig heb ik lieve vriendinnen waarmee ik hierover kan praten, dat helpt veel!
Dit weekend ga ik niet heel erg veel doen. Vandaag even naar de stad, vanavond het gezellig maken met mijn vriend en vooral: positief zijn! Ik laat me niet omver lopen door zo’n situatie :-)

Ik wens jullie een fijn weekend!

4 thoughts on “Keep your real friends close

  1. Hmmm dat is zeker niet leuk idd :( maar zo ben je je wel weer even bewust van waar je staat en welke mensen er voor je zijn :)
    fijn weekend nog!

Geef een reactie

