Tag: Let’s Get Very Personal

Voor een tag ben ik altijd in, zeker als het gaat om leuke, persoonlijke vragen. Die zijn leuk om te beantwoorden en leuk om bij anderen te lezen! Nu moet ik zeggen dat mijn leven natuurlijk niet zó boeiend is, maar alsnog, een leuke random tag is altijd fijn om te lezen (en voor mij om te maken!) :-). Benieuwd naar deze zeer persoonlijke vragen? Klik dan snel even verder!

Dit wordt heel persoonlijk! Ben je er klaar voor?
Natuurlijk! ;-)

Wanneer is de laatste keer dat je echt gebroken was? (emotioneel)
Dat was vorig jaar zomer. Mijn achternichtje van vier overleedt toen aan neuroblastoom (kanker). Ze was al vanaf kerst 2010 ziek, maar helaas heeft ze het niet kunnen redden. Ze overleedt op 15 juli 2011, een dag na mijn verjaardag.

Heb je ergens zin in op dit moment? (eten)
Ik heb net gegeten, maar ik zag net een Cheese & Onion zak chips in de kast liggen, dus die zou ik wel lusten!

Als je een iemand bij je mocht hebben op dit moment, wie zou dat zijn?
Mijn vriend! Gelukkig zie ik hem zaterdag weer.

Zou je liever tien kinderen hebben of geen kinderen?
Dan zou ik toch gaan voor de tien kinderen. Het lijkt mij echt geen fijn idee om later geen kinderen te krijgen. Al vanaf dat ik klein was riep ik dat ik moeder wilde worden en nu nog steeds ;-) Ik heb liever tien pracht kinderen dan helemaal geen kinderen. Ook al zou het echt heel erg druk worden, ik zou het er wel voor over hebben. Zelf wil ik er natuurlijk geen tien, twee of drie zou een mooi aantal zijn :-).

Wat hoor je op het moment van schrijven?
Editie NL. Ik zit op mijn kamer, maar omdat de televisie nogal hard staat, hoor ik het hier ook.

Staat je bed tegen meer dan een muur aan?
Nee! Mijn (boxspring) bed staat met het hoofddeel (waar ik met mijn hoofd lig dus, haha) tegen een muur. Misschien tijd voor een roomtour?

Waar denk je op dit moment aan?
Dat ik had gehoopt dat mijn bestelde boek vandaag zou binnen komen. Jammer genoeg is ‘ie er nog niet!

Sta jij altijd klaar voor je vrienden?
Dat probeer ik wel te doen, ik ben zorgzaam en wil mijn vrienden ook altijd helpen. Toch zijn er wel grenzen, bijvoorbeeld als het op schoolwerk aankomt. Ik help graag met uitleggen, maar mijn huiswerk over laten schrijven doe ik echt niet.

Wie is de laatste persoon die jou heeft zien huilen?
Ricardo, mijn vriend.

Wat doe jij altijd als je nerveus bent?
Mijn gezicht en hals worden rood en mijn handen gaan onwijs trillen. Dat gebeurd alleen als ik echt heel erg zenuwachtig wordt!

Wees eerlijk, vind jij mensen in het algemeen leuk?
Ik vind mensen wel leuk ja, in het algemeen. Een paar jaar geleden had ik dat niet gezegd, toen vond ik het heerlijk om alleen te zijn (nu ook nog hoor). Nu vind ik het leuk om sociaal te zijn. Natuurlijk zijn er ook mensen die ik niet zo leuk vindt, maar daar bemoei ik me niet mee.

Is er iemand die jou volledig begrijpt?
Ik geloof wel dat Iris mij echt volledig begrijpt, zij komt er in ieder geval het dichtst bij in de buurt. Mijn vriend begrijpt me niet altijd volledig (mannen, hè?), maar dat vind ik ook niet erg, want ik begrijp hem soms ook niet ;-)

Heb je op dit moment een reden om te lachen?
Ik heb weekend!

Heeft iemand jou wel eens verteld dat die persoon jou voor geen goud kwijt wil?
Ja! En dat is een heel, heel fijn gevoel :-)

Zou je gelukkiger zijn als het leven een “rewind”-knop zou hebben?
Als ik over sommige momenten nadenkt, zou ik zeggen: ja. Maar als alles in m’n leven goed zou zijn, zou ik ook niet geleerd hebben van fouten. Ik zou er dus niet gelukkiger van worden!

Vertel jij je ouders alles?
Nee, haha! Mijn moeder vertel ik meer dan mijn vader, maar alsnog niet alles hoor. Er zijn natuurlijk ook dingen die ze het liefst niet willen weten, haha ;-)

Zou het jou uitmaken als je vriend zou roken?
Ik zou wel duidelijk maken dat ik het echt niet prettig vindt.

Heb je het gevoel dat je binnenkort gekwetst gaat worden door iemand?
Nee, dat ben ik vorige week al geweest. Nu weer met een schone lei beginnen en er tegen aan gaan :-)

Kan je je herinneren wie je op deze dag, vorig jaar leuk vond?
Mijn vriend, haha ;-) Vorig jaar op deze dag zat ik in Bosnië, voor ontwikkelingshulp. Ik had geen bereik met mijn telefoon, dus ik miste hem ontzettend!

Denk je meer aan het verleden, het heden of het hier en nu?
Ik hou van dromen over het heden, maar ik probeer vooral te denken aan het hier en nu.

Hoeveel uur slaap krijg je gemiddeld per nacht?
Ik probeer acht uur te slapen (23.00 – 7.00), maar soms ga ik ook wel eerder naar bed.

Ben jij makkelijk om mee om te gaan?
Redelijk. Bij nieuwe mensen kijk ik altijd liever de kat uit de boom dan dat ik op de voorgrond sta, maar goede vriendinnen zouden denk ik wel zeggen dat ik makkelijk ben om mee om te gaan (hoop ik, haha)!

Haat jij de persoon waarmee je voor het laatst een gesprek hebt gehad?
Nee, dat was mijn moeder.

Wat heb je voor het laatst gedronken?
Dubbel Frisss (hoeveel s’en heeft ‘ie tegenwoordig?).

Welk soort bed heb jij?
Een twee-persoons Boxspring. Lekkerste. Bed. Ever.

Hou je van de regen of haat je het?
Ik haat het! Niets is erger dan op de fiets zitten en een bui over je heen krijgen. Dag perfect haar, dag perfecte make-up…

Heb je ooit iets gedaan terwijl je altijd tegen jezelf had gezegd dat je het nooit zou doen?
Ik zou het niet weten. Ik ben niet iemand zie snel zegt: “Dat zou ik nooit doen!”

Zien mensen jou als optimist of pessimist?
Ik hoop als optimist, maar ik denk dat de meeste zullen gaan voor pessimist.

Met wie heb je als laatste in de auto gezeten, op je familie na?
Bij mijn vriend, we gingen naar de bioscoop.

Wat is de laatste film die je in de bioscoop hebt gezien, en met wie heb je die film gezien?
Toevallig! Met mijn vriend ben ik voor het laatst naar Project X geweest.

Ben je een keer gekwetst door iemand waarvan je nooit verwacht had dat die je zou kwetsen?
Zeker wel. Vorige week nog, zie dit blogje.

Je ouders zijn op vakantie. Zou je een groot feest geven?
Nee, ik zou eerder een gezellig meidenavondje organiseren, met cupcakes, maskertjes, films en lieve vriendinnen!

Heb je spijt van je vorige relatie?
Van een relatie kun je in mijn ogen geen spijt hebben.

Spendeer je je weekend liever bij een concert of in de discotheek?
Een concert. Ik geef niet echt om uitgaan (in een discotheek), een concert is naar mijn mening veel gezelliger.

Heb je het idee dat je vaak voor hetzelfde soort type jongen valt?
Nee, helemaal niet. Ik val eerder op het innerlijk dan op het uiterlijk… Maar qua uiterlijk val ik niet op dezelfde types.

Heb je ooit een grapje over iemand gemaakt wat die persoon aan het huilen maakte?
Nee, dat probeer ik niet te doen, want ik ben zelf best wel gevoelig voor beledigende grapjes :’)

Denk je dat je teveel aandacht aan je uiterlijk besteed?
Ik denk het wel. Als ik van vriendinnen hoor dat ze ’s ochtends één minuut voor de spiegel staan, dan vraag ik het mezelf weleens af. Ik houd er gewoon van om met make-up bezig te zijn, dus er is niets slechts aan.

Ben jij snel jaloers?
Nee, niet echt. Soms zou ik wel willen dat ik bijvoorbeeld een eigenschap had van iemand anders, maar ik leg me er al snel bij neer dat ik dat niet heb.

Heb je de afgelopen week kleding gekocht?
Ja! Gisteren nog. Een skinny jeans en een tuniekje, in de Miss Oulet.

Mis je iemand op dit moment? Zo ja, wie?
Nee, eigenlijk niet. Ik vind dat missen veel verward wordt met graag willen zien.

Maakt de gedachte aan je ex je woedend?
Hij heeft geen moord gepleegd hoor, haha! Nee dus.

Wat doe je morgen?
(Eigenlijk vandaag, want ik schreef dit blogje gisteren). Vandaag komt mijn beste vriendin Iris langs. Gezellig een dagje lachen en bijkletsen!

Ben jij zo’n persoon die om de haverklap een nieuw vriendje heeft?
Nee, totaal niet! Ik ben nu twee jaar samen met mijn huidige vriend en ik kan me ook niet voorstellen dat ik over een paar maanden een ander zou hebben.

Is er iemand die jij graag zou willen zien op dit moment?
Ja, mijn vriend, Iris en vriendinnetjes van school.

Heeft je ex je ooit bedrogen?
Ask him. Ik denk het niet en daar houd ik me ook niet mee bezig.

Houd je van suikerspinnen?
Nee, zo zoet! Grappig weetje: vroeger, als kind, noemde ik dat een stoffig ijsje.

Wie was de laatste persoon waarmee je een serieus gesprek hebt gevoerd?
Mijn moeder. De laatste tijd kan ik echt goed met haar praten!

Ben je ooit tegen iemand aan in slaap gevallen?
Ja, wel in bed hoor. Ik kan bijvoorbeeld niet zittend slapen (in de auto, in de trein…).

Hoe was je week? Geef een cijfer van 1 tot 10.
8!

Heb je een vriend van het andere geslacht waarmee je goed kan praten?
Ja hoor! Een paar jaar geleden had ik zelfs meer vrienden dan vriendinnen ;-)

Wat deed je gisteravond om twaalf uur?
Zzzzzzzz….

Wat is je stemming op dit moment?
Slaperig, niet wetend wat ik zo moet gaan doen.

Wie was de eerste persoon tegen wie je praatte vandaag?
M’n moeder. Zoals elke morgen eigenlijk!

Is er de afgelopen maand iets gebeurd wat je heel erg blij maakt?
Elke dag zijn er dingen waar ik heel erg bij van wordt! Een nieuw boek, goede gesprekken met vriendinnen en shoppen zijn de meest recente ‘blije dingen’.

Met wie was je gisteravond?
Met mijn vriend! We hebben American Pie: The Naked Mile gekeken, we kunnen allebei erg genieten van zulke films, haha!

Heb je met iemand gepraat tot je in slaap viel gisteren?
Nee, wel gewhatsappt. Dat doe ik meestal nog wel even voordat ik ga slapen!

Wie moet beginnen met een kus? Het meisje of de jongen?
Een kus moet van twee kanten komen, niet van één kant.

Heb je plannen voor dit weekend?
Leren, leren en nog eens leren. Ik heb volgende week examenweek. Zaterdag komt mijn vriend nog gezellig langs! Ook wil ik nog even naar de bibliotheek.

Zo, wat waren dat veel vragen! Als je ‘m zelf ook wil overnemen, mag dat natuurlijk. Laat dan even een linkje achter bij de comments (ook als ‘ie al op je blog staat, heb ik wat leesvoer!).

 

 

3 thoughts on “Tag: Let’s Get Very Personal

Geef een reactie

